برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید



زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 1:48 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 165
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 34
عضویت: 8 /10 /1390
شناسه یاهو: danyallove@yahoo.com
تشکرها : 1

مسنجر فیسبوک مخصوص ویندوز هم اکنون در دسترس + لینک دانلود برنامه
مسنجر فیسبوک مخصوص ویندوز هم اکنون در دسترس + لینک دانلود برنامه





فیس بوک نیز به فکر انتشار مسنجر افتاده است

نرم افزارهای مسنجر ( پیام رسان ) در اینترنت به کاربران خود این امکان را می دهند تا با استفاده از یک حساب کاربری از کمپانی که آن مسنجر را تولید کرده است با دیگر دوستان ، اقوام و … به گفتگو متنی ، صوتی و تصویری بپردازند و یکی از معروف ترین نرم افزارهای پیام رسان در ایران نرم افزار یاهو مسنجر است. توسعه دهندگان کمپانی فیس بوک نیز با توجه به اینکه بزرگترین شبکه مجازی اینترنت است و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند ، به تازگی به این فکر افتاده اند که برای ارتباط راحت تر بین کاربران این شبکه نرم افزار پیام رسان مخصوصی را ارائه دهند که در این نوشته از تورتک با نسخه ابتدایی این پیام رسان که از طریق فیس*بوک انتشار یافته است آشنا می شویم.

آیا مسنجر فیس بوک امکان موفقیت در بازار مسنجرهای اینترنتی را دارد ؟

فیس بوک در گذشته با انتشار مسنجرمخصوص کاربرانی که می خواهند با موبایل و یا تبلت خود به این شبکه مجازی دسترسی داشته باشند نشان داده است که در ارائه مسنجر می تواند یکی از قوی ترین کمپانی ها باشد و بسیاری از تحلیل گران دنیای نرم افزار بر این باور هستند که فیس بوک با داشتن بزگترشبکه کاربری در اینترنت که هم چنان رو به رشد است می تواند با اینکه خیلی دیر در این زمینه قدم گذاشته است به یکی از بزرگترین تولید کنندگان مسنجرهای اینترنتی تبدیل شود. خوب با نگاهی به ظاهر این برنامه پیام رسان جدید نیز می توانیم ببینیم که اکثر امکانات معمول که توسط این شبکه مجازی در اختیار کاربران قرار می گیرد قابل دسترس است پس در اولین قدم خود توسعه دهندگان فیس*بوک توانسته اند رابط کاربری خوبی را ایجاد کنند.

البته این نسخه تنها برای نمایش مسنجر جدید فیس بوک به توسعه دهندگان و برنامه نویسان تحت سیستم عامل ویندوز تولید شده است و حتماً در نسخه های بعدی این پیام رسان با دیگر سیستم عامل ها و پلتفرم ها سازگاری بیشتری پیدا می کند و امکانات موجود در آن نیز بهینه سازی شده و کاربر پسندتر می شود.
اما خوب نمی توان این نکته را نیز فراموش کرد که اکثر برنامه های مسنجر کنونی مانند Yahoo Messenger ، Nimbuzz ، eBuddy و … نیز هم اکنون به کاربران خود این امکان را می دهند که با استفاده از حساب کاربری فیس بوک خود با دیگر دوستان و اقوام در این شبکه مجازی شروع به گفتگو و چت بکنند پس ممکن است کاربران استقبال زیادی از برنامه جدید این کمپانی نکنند.

بررسی امکانات و مزایای نرم افزار پیام رسان جدید فیس بوک

اما اگر بخواهیم امکانات و مزایای استفاده از این مسنجر جدید را بگوییم تقریباً می توانیم با اطمینان به ۱۰ نکته زیر اشاره کنیم که در آن ها با مزایای استفاده از این نرم افزار پیام رسان جدید نیز آشنا می شویم.
با استفاده از این برنامه در سیستم خود می توانید همیشه برای دوستان و اقوام خود آنلاین باشید.
نیاز به پر کردن فرم جدیدی برای ورود به این مسنجر نیست و تنها با یک کلیک این برنامه از مرورگر شما اطلاعات حساب کاربری شما در فیس بوک را دریافت می کند.
نمایش آخرین رویدادها و اخبار دوستان شما در این شبکه مجازی
امکان دیدن افراد آنلاین در بین دوستان خود در فیس بوک بدون نیاز به استفاده از مرورگر وب و بارگذاری صفحات مربوطه
صفحه گفتگو و چن با دوستان به صورت چند زبانه ای طراحی شده است و می توانید در این صفحه
با حبر شدن از پیام های دریافتی جدید و درخواست های دوستی جدید حساب کاربری خود در فیس بوک در هنگام استفاده
نمایش آخرین لایک ها و دیگر فعالیت ها به صورت پنجرهای شناور در بالای ساعت ویندوز که به صورت خوکار بهد از چند ثانیه محو می شوند.

دانلود مسنجر فیس بوک

تعداد دریافت : ۳۱۸

حجم : ۴۵۴ کیلوبایت
سازگاری : این برنامه هم اکنون تنها با ویندوز ۷ سازگاری دارد.
لینک دانلود : Facebook Messenger

یکشنبه 11 دی 1390 - 10:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com